خاک بوشهر ..........سید علی سیدی ابرزگه.

خاک بوشهر ..........سید علی سیدی ابرزگه.

من اینجا در حریم مهد شعرا می ثرایم شعر...........من اینجا در حریم خاک فایز می ثرایم شعر...........من اینجا در کنار ساحل زیبا ثرایم شعر..........من اینجا در حریم خاک پاک مرد دلواری ثرایم شعر.........هم از افتاب واز شرجیش برنند نعمت .............هم از دریا واز نخلان بسیارش برند نعمت.........من اینجا می ثرایم شعر .......همه خون گرم و مهمان دار همه اهل دلنند بسیار .......من اینجا می ثرایم شعر ........که بوشهر مهد اشعار است ............و فایز را به رخ دارد ..........همه زیبای بوشهر نمیگنجد در این شعرم .......دهها شهرای زیبا دارد این استان........برازجان و گناوه یاچو کنگان ..........بزرگی خلیج تا ابد فارس.......بیا این جا ببین به به چه زیباست ..........تواز هر جای ایران عزیزم ......زهر رنگ و لباس وهر نژادی زخود میدانند مردم دراینجا......... تو انچه من توشتم توی اشعارم ..........نه تعریف و نه تمجیداست تو هم پیدا کنی......اینجا در این شهرهای بس زیبا.......هر انچه می نویسم من ....همه از دل بگویم .....نه از تعریف ادم هاش ....همه حرف دلم باشن ......زبانم به قلم گوید.....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 19 بهمن 1398 ] [ 6:24 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]